Mediahuis Brand Studio richt zich tot thuisondernemers met SoHo

FacebookTwitterLinkedIn

Mediahuis Brand Studio, de creatieve advertising cel van Mediahuis Advertising, lanceert SoHo: een online magazine (en jaarlijkse bijlage in De Standaard) met inspirerende content van en voor de zelfstandige en thuisondernemer.

Met Sohomag.be richt Mediahuis Advertising zich naar de zogenaamde Small Office Home Office (SoHo) doelgroep. Sinds enkele jaren werken er steeds meer mensen van thuis uit en de afgelopen maanden bewees de coronacrisis dat hier niet snel verandering in zal komen. Deze groeiende, professionele lezersmarkt is dus een interessante én koopkrachtige doelgroep die voortaan met SoHo makkelijk aanspreekbaar is voor adverteerders. Dankzij een samenwerking met IPM (La Libre) biedt SoHo bovendien een nationaal bereik.

Hans De Loore, Head of MH Brand Studio: “De explosieve markt van zelfstandigen, thuisondernemers en freelancers kent zijn eigen, specifieke informatiebehoeftes. SoHo wil voor die groep inspiratie alsook praktische oplossingen bieden voor hedendaagse uitdagingen.”

Mediahuis richt zich al enkele jaren naar het professionele lezerspubliek met Made in, het platform dat aan de hand van een website, newsletter en social media economisch nieuws brengt uit het regionale ondernemerslandschap. Met SoHo worden de touchpoints met het B2B-segment uitgebreid van feitelijk nieuws naar inspirerende content.