Lancering van het online magazine Sodexo4You door Gicom

FacebookTwitterLinkedIn

Ter gelegenheid van de volledige omschakeling van de papieren maaltijdcheques naar de 100% elektronische versie, zal Gicom in september voor Sodexo een digitale en interactieve versie van het magazine Sodexo4You lanceren. De bestaande papieren versie zal dus aangevuld worden met een digitale variant.

 

Het digitale magazine Sodexo4You zal de content op het digitale platform sodexo4you.be verrijken en zal de adverteerder contextuele en innovatieve mogelijkheden aanbieden. De potentiële doelgroep bestaat uit meer dan één miljoen mensen die van extra-legale voordelen genieten en daarom van een directe koopkracht gebruik kunnen maken.

 

De digitale versie van het magazine zal tijdens de lanceringsfase twee maal per maand verschijnen.

 

Daarnaast wordt het medium sterk gepromoot op de website sodexo4you.be waar de gebruikers van de Sodexo Card® regelmatig hun saldo gaan raadplegen. Bijkomend worden er ook nog nieuwsbrieven verstuurd om de klantenrelatie te versterken.