Kris Vervaet aan de slag als Directeur Publishing en Digitale Business Ontwikkeling bij de Persgroep Publishing en Medialaan

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
kris vervaet

Kris Vervaet gaat vanaf begin september aan de slag als Directeur Publishing en Digitale Business Ontwikkeling in het nieuwe mediabedrijf dat ontstaat door de samensmelting van de Persgroep Publishing en Medialaan.

Hij wordt verantwoordelijk voor de business unit Publishing (Het Laatste Nieuws, HLN.be, Dag Allemaal, Humo, De Morgen, Story, enzovoort), komt aan het hoofd te staan van de nieuwe digitale business divisie en zal ook deel uitmaken van het executive team van het nieuwe mediabedrijf.

De 47-jarige Vervaet is burgerlijk ingenieur van opleiding en werkt sinds 3,5 jaar als Senior Vice President Business Customer Division bij EDF in Frankrijk. Daarvoor werkte hij drie jaar bij EDF Luminus als Chief Commercial Officer. Voor EDF werkte hij 18 jaar bij Proximus, in zijn laatste functie als Vice President Marketing & Sales Channels.

Ricus Jansegers en An Caers

Ricus Jansegers, die sinds januari 2014 bij Medialaan aan de slag is als programmadirecteur televisie, wordt in het eengemaakte bedrijf directeur televisie.

Ook An Caers, sinds enkele maanden directeur radio bij Medialaan, behoudt haar functie in het nieuwe bedrijf.