Roularta verwelkomt nog meer vrouwen en bereikt nu met al haar titels bijna 3 miljoen vrouwen

Roularta Media
FacebookTwitterLinkedIn

Met de integratie van de Women-titels van Sanoma verstevigt Roularta Media Group haar positie in het Belgische medialandschap als crossmediale regie gericht op vrouwelijke doelgroepen uit alle leeftijdscategorieën.

Roularta Media Group biedt nu een portefeuille aan met een bereik van 2.761.506 vrouwen wat een dekking van 56% op deze doelgroep vertegenwoordigt (CIM 2017 print+digital).

De overgenomen Sanoma-merken betreffen: de weekbladen Libelle/Femmes d’Aujourd’hui (CIM 245.504 exemplaren) en Flair NL/FR (CIM 74.222 exemplaren), de maandbladen Feeling/Gael (CIM 69.132 exemplaren), de magazines La Maison Victor, Communiekrant en Loving You, het e-commerceplatform met speciale aanbiedingen She Deals alsook de websites (met o.a. Flair.be en Libelle.be met respectievelijk 804.135 en 600.841 real users/maand volgens CIM), line extensions en social mediakanalen van voormelde merken.

U kan bij Roularta Media terecht voor alle media-oplossingen gaande van magazines en digitale oplossingen tot conceptueel maatwerk, event partnerships en licensing voor deze titels.

Meer informatie op www.roulartamedia.be.