Koenraad Buekens is bij Omnicom Media Group (OMG) gestart als nieuwe directeur van FUSE, de “Content and Experiences” afdeling van de groep

FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf begin september heeft Omnicom Media Group België Koenraad Buekens aangesteld om FUSE te leiden, de branded content, sponsoring en ideation afdeling die klanten verzorgt binnen het netwerk en haar merken OMD en PHD. Fuse is gespecialiseerd in strategie en het opbouwen van brand assets in owned en earned platformen en de integratie hiervan met paid media.

Tot voor kort was Koenraad Buekens de Marketing Manager Noord-Europa voor Martini. Tijdens zijn loopbaan bij Bacardi-Martini was hij verantwoordelijk voor de lancering van een aantal innovaties zoals Martini Brut, Martini Royale en Martini Bellini. Onder zijn leiding werden een aantal succesvolle communicatie- en activatiecampagnes voor de verschillende Martini-merken ontwikkeld.

Binnen Omnicom Media Group zal zijn focus liggen op de ontwikkeling van de “Content and Experiences” voor klanten.