Jonathan Rijavec is de nieuwe Strategic Director van Space

FacebookTwitterLinkedIn

Om het strategische management van het mediabureau te garanderen, ondergaat Space een transformatie met de terugkeer van Jonathan Rijavec.

Aangekomen bij Space in 2016, na vijf jaar bij GfK als Business Analyst, beleefde Jonathan zijn eerste ervaring in de wereld van mediabureaus, waar hij verantwoordelijk was voor de planning van talrijke klanten. Hij vervolgde zijn carrière voor meer dan vijf jaar bij OMD, waar hij mediastrategieën en campagnes leidde in diverse sectoren.

François Chaudoir, CEO van Space : “We zijn verheugd om Jonathan te verwelkomen met de schat aan ervaring die hij in de afgelopen jaren heeft opgedaan. Zijn profiel als digitale native, gepassioneerd over strategie en diep geïnteresseerd in het gedrag van consumenten en hun mediagebruik, zal een belangrijke troef zijn voor Space.”

Jonathan zal nauw samenwerken met de verschillende Client Service Directors en Client Advisors, evenals met de experten van Consumer Insight, Technology, Data en Media Intelligence en met het Polaris-departement (meting van marketingeffectiviteit).