Karabas Communication, het nieuwe agentschap van Didier Bastiaens

FacebookTwitterLinkedIn

Karabas Communication is het nieuwste agentschap op de Belgische markt en begeleidt zijn klanten bij de ontwikkeling en uitwerking van marketingcommunicatie, dealercampagnes, mediaplanning, PR-acties en events. Het richt zich naar Belgische bedrijven, KMO`s, organisaties en merken.

 

Oprichter en zaakvoerder Didier Bastiaens: “We staan voor een no-nonse aanpak, flexibele instelling, geïntegreerde campagnes en onafhankelijk advies. Met ons gedreven, professioneel en betrouwbaar team willen we in deze crisistijden een meerwaarde brengen. Voor elke vraag zoeken we samen met de juiste specialist(en) de meest efficiënte oplossing. Voor ons staan niet de middelen, maar de doelstelling en het resultaat centraal in een campagne. In functie daarvan zetten we de juiste middelen in.”

 

Inmiddels telt Karabas een achttal klanten in de sectoren food, beverage, interieur, bouw, huishoudelektro, MICE en farma.

 

Limburger Didier Bastiaens (39) was de voorbije zes jaar actief als media director en heeft meer dan vijftien jaar ervaring in de marketing- en communicatiewereld. Hij bouwde mee aan merken als Sloggi, Triumph, KwadrO, General Heatpumps, KHLeuven, Océade, Brussels Airport en Hoegaarden. Hij proefde voor het eerst van het zelfstandig ondernemen in 2012 toen hij het dinerconcept Vrienden van de Smaak ontwikkelde waarbij Belgische koks hun lokale producten op een originele manier aan fijnproevers lieten ontdekken: een combinatie van storytelling en experience marketing.