Jobat Media en Références gaan partnership aan rond nationaal aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

Jobat Media en Références bundelen hun krachten om een gemeenschappelijk nationaal aanbod te kunnen voorstellen. De twee entiteiten behouden niettemin hun onafhankelijkheid.

De twee rekruteringsspecialisten (respectievelijk onderdeel van Mediahuis en Rossel) bundelen hun krachten in een commercieel partnership. Zo kunnen ze bedrijven oplossing aanbieden voor rekrutering en employer branding met een nationaal bereik, zowel in print als online.

Mark Maldeghem, Directeur Jobat Media: “Dit partnership is een schitterende opportuniteit om naast Vlaanderen ook onze aanwezigheid in Franstalig België te versterken. Met Jobat.be en de samenwerking met Les Editions de l’Avenir zijn we al actief in Franstalig België. Het nieuwe aanbod biedt nu ook een oplossing voor klanten die breder en op nationaal niveau willen communiceren”.

Hervé Lagache, Business Unit Manager Références: “Gezien de complementariteit van het bereik van onze printmedia en online rekruteringsplatformen, is deze samenwerking voor ons vanzelfsprekend. In Jobat Media vinden we een sterke partner die onze ambitie deelt om klanten optimaal bij te staan bij hun behoefte aan communicatie rond rekrutering en employer branding. Ik ben er dan ook van overtuigd dat dit partnership zal bijdragen aan een nog betere service voor onze klanten”.