JCDecaux haalt reclameconcessie Brussels Airport binnen

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux Belgium heeft na een aanbesteding de exclusieve reclameconcessie binnengehaald van Brussels Airport voor een nieuwe periode van 7 jaar.

Brussels Airport Company heeft ervoor gekozen opnieuw haar vertrouwen in JCDecaux te stellen om vanaf 1 januari 2018 de verantwoordelijkheid te nemen over de installatie, het beheer en de commercialisatie van de reclame-installaties binnen, buiten en in de omgeving van de luchthaven van Brussel.

De afgelopen 10 jaren was JCDecaux reeds partner van Brussels Airport. Ook nu zal ze haar expertise en kennis ten dienste stellen om zowel de ervaring voor de passagiers als de zichtbaarheid voor de adverteerder te optimaliseren, met vervanging van 80% van het bestaande meubilair en via een digitalisatie op zeer grote schaal.

Alle bestaande 2m² borden zullen vervangen worden door 50 digitale installaties van het type iVision van 75” of 85”. Speciaal voor Brussels Airport zijn ze ontworpen in een wit-zilveren kleur om ze esthetisch te integreren in het luchthavengebouw.

Voor de adverteerders bieden deze digitale borden nieuwe mogelijkheden op vlak van interactiviteit en een grote mate van flexibiliteit, zowel op vlak van planning als op vlak van segmentatie van publiek. Intelligente tools zullen dynamische content mogelijk maken om campagnes in realtime aan te passen, in functie van bijvoorbeeld de weersvoorspelling of sportuitslagen. Ook een uitgebreid programma aan creatieve mogelijkheden zal uitgerold worden, zoals podia, de organisatie van acties of de inrichting van geïntegreerde zones volledig gewijd aan één adverteerder.