JCDecaux en Clear Channel stellen de jury van de OOH Kings Awards voor

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel en JCDecaux stellen hun jury van experten voor, afkomstig van creatieve agentschap, mediabureaus, OOH-specialisten en adverteerders. Ter herinnering, de OOH Kings belonen OOH-campagnes die tussen 1 januari en 31 december 2015 geafficheerd worden, en deze binnen drie categorieën: Creativity, Planning en Efficiency.

 

Mediabureaus zullen door Christine Brone (Managing Director bij PHd Media) en François Chaudoir (CEO van Space) vertegenwoordigd worden. Aan de adverteerderskant zullen Corinne Verstraete (Connections Manager BNFL bij AB Inbev) en Miguel Aguza (Country External Communication Manager bij Ikea) aanwezig zijn. Bij de creatieve bureaus zal de jury de eer hebben om Katrien Bottez (Executive Creative Director bij Famous) en Koenraad Lefever (Creative Director bij Duval Guillaume) te verwelkomen. Jos Van Campenhout (Managing Partner bij PTOC) zal deze jury van zeven personen met zijn expertise en ervaring in de sector vervolledigen.

 

Het voorzitterschap van de jury zal door drie duo`s waargenomen worden:

* Kings of Creativity – Katrien Bottez en Koenraad Lefever

* Kings of Planning – Christine Brone en François Chaudoir

* Kings of Efficiency – Corinne Verstraete en Miguel Aguza

 

De jury zal midden januari 2016 de inzendingen voor Kings of Creativity evalueren en midden maart 2016 die van Kings of Planning en Kings of Efficiency.

 

De Kings of Creativity zullen op 28 januari tijdens de Merit Awards uitgereikt worden. De uitreiking van Kings of Planning en Kings of Efficiency zal op 14 april tijdens de OOH Summit plaatsvinden.