JCDecaux België haalt het exclusieve reclamecontract van de Carrefour parkings in België binnen

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux SA kreeg in exclusiviteit het belangrijkste reclamecontract in België op parkings van grootwarenhuizen toegewezen door Redevco, eigenaar van de gebouwen en parkings van de meeste Hyper en Supermarkten van Carrefour. Dit contract was voordien in handen van Clear Channel Belgium.

 

Concreet zal JCDecaux in het kader van dit contract 100 verticale digitale borden van 72 inch installeren en exploiteren. De digitale borden zullen strategisch worden geplaatst aan de ingangen van de 70 belangrijkste Hyper en Supermarkten in de portefeuille van Redevco. Zo is een maximale impact gegarandeerd. Deze 100 borden zullen wekelijks 600 digitale slots genereren. De start is voorzien in de lente van 2016.

 

Saskia Roosen, Director Operations Redevco, verklaart: “Onze parkings verwelkomen wekelijks duizenden consumenten, die hun boodschappen doen bij Carrefour en onze andere huurders. We zijn erg tevreden dat de communicatie met de klanten nu op deze vernieuwende en elegante manier zal gebeuren”.

 

Wim Jansen, gedelegeerd bestuurder JCDecaux Belgium-Luxembourg kondigde aan: “JCDecaux is vereerd met dit prestigieuze reclamecontract met Redevco, de grootste eigenaar van winkelvastgoed in België, en Carrefour, één van België`s grootste distributieketens. Dit is voor ons een fantastische opportuniteit om deze business te digitaliseren, in het voordeel van de FMCG adverteerders”.