nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

Top 15 Percent of Twitter Users Account for 85 Percent of All Tweets

17 mei 2013
FacebookTwitterLinkedIn

 

The chart in the document illustrates the distribution of Tweets among Twitter users.

Meer informatie: Top 15 Percent of Twitter Users Account for 85 Percent of All Tweets.pdf Bron: Statista
social mediaTwitter
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

BAM zet mee de schouders onder het ‘Hier Niet’ initiatief van VLCM

23 januari 2023

Wat zijn de nieuwe valkuilen voor digitale reclame?

16 november 2022

Seen from Space: “Twitter is not only about news”

15 november 2022

Seen from Space: Zijn jonge Belgen mature gebruikers van sociale netwerken?

7 september 2022
Mediabegrippenlijst
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Crossmedia Account Manager

IPM Advertising
Meer jobs

News

BAM lanceert nieuwe editie van Matrix-studie

6 februari 2023

Soniq Awards: de nominaties zijn gekend

6 februari 2023

BeCommerce en SafeShops.be kondigen fusie aan

6 februari 2023
Meer nieuws

Agenda

CommPass Media School: Advanced Comms Strategy

7 februari | 14:00 - 17:00

MM Tech Club – The new digital worlds

7 februari | 18:00 - 21:00

CommPass Master Class: How to build a strong AMMA case?

9 februari | 12:30 - 13:30
Bekijk alle Evenementen

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}