Happiness en VOO zijn de grote winnaars op de IAB MIXX Awards

FacebookTwitterLinkedIn

Met de titel ‘Agentschap van het jaar’ is Happiness de grote winnaar op de 12de editie van de IAB MIXX Awards. VOO werd verkozen tot ‘Adverteerder van het jaar’.

Uit de 166 campagnes die ingezonden werden binnen de 4 categorieën (Digital Communication, Digital Platform, Media en de nieuwe Martech categorie) hebben de 4 respectievelijke jury’s 6 Gold awards toegekend, 10 Silver awards en 10 Bronze awards.

Matthieu Py (Sellbranch) werd verkozen tot ‘Digital Sales Guy van het jaar’ en Joris de Ryck (Blue449/Zenith Media) nam de award voor ‘Digital Planner van het jaar’ in ontvangst. De speciale prijs voor het ‘Most Promising Agency’ werd toegekend aan Lucy Agency.

De ‘Special Awards’ (Agency of the year, Most Promising Agency en Advertiser of the year) werden rechtstreeks toegekend door de juryvoorzitters Anne-Clotilde Picot (Ikea), Bram Cappaert (Prophets), Els Thielemans (Maxus Global) en Olivier Simonis (Qualifio) op basis van de resultaten van alle categorieën.

Meer dan 500 specialisten uit de media- en marketingindustrie waren aanwezig op de uitreiking van de IAB MIXX Awards, een organisatie van de Belgian Association of Marketing (BAM) en Best of Publishing, uitgever van Inside Magazine en Digimedia.be.

Hieronder vindt u het volledige overzicht van de winnaars.