Gods Woord: een nieuw affichagenetwerk voor non-profit organisaties van JoPubliCo

FacebookTwitterLinkedIn

Op 1 juli 2015 gaf vzw Studiecentrum Kerk & Media het beheer en de exploitatie van het affichagenetwerk ‘Gods Woord` in concessie aan JoPubliCo bvba.

 

Dit affichagenetwerk ontstond in het verleden met als doel christelijke organisaties de kans te geven hun boodschap te verspreiden in heel Vlaanderen. Het netwerk omvat 400 2m² borden bevestigd aan bijvoorbeeld kerkmuren, katholieke scholen of pastorijen.

 

De rendabiliteit – en daarmee ook de toekomst van het netwerk – stond al enige tijd onder druk door een daling in het aantal campagnes en stijgende productiekosten.

 

JoPubliCo wil nu de infrastructuur van het netwerk vernieuwen en uitbreiden met nieuwe locaties. Het bedrijf start een regie op om het netwerk van nieuwe campagnes te voorzien. Belangrijk is dat het netwerk exclusief voorbehouden blijft voor non-profit campagnes, in de eerste plaats van organisaties uit de christelijke zuil en daarnaast met een nieuwe uitbreiding naar non-profit organisaties uit de cultuur- en toerismesector.

 

Op deze manier wil JoPubliCo het netwerk rentabiliseren en zo het Studiecentrum voorzien van nieuwe financiële middelen die de vzw kan investeren in haar verdere werking.

 

JoPubliCo is een nieuwe speler in de non-profit mediabranche en is naast haar regie-activiteiten ook gespecialiseerd in marketingadvies en business development voor non-profit organisaties. Zaakvoerders Johan Vencken en Johan De Neef hebben elk meer dan 20 jaar ervaring. Vencken verzorgt sinds 2,5 jaar overigens ook de marketing en promotie van de weekbladen Kerk & Leven en Tertio.

 

Meer details en tarieven vindt u in MediaSpecs!