Flair pakt uit met de Flair Shop, het e-commerceplatform voor Flair

FacebookTwitterLinkedIn

Flair pakt uit met de ‘Flair Shop. Op de grootste vrouwensite van het land kan je de kleding en accessoires die gepresenteerd worden voortaan meteen in je winkelmandje droppen. Hiermee pioniert Sanoma in het Belgische medialandschap en geeft het de Flairbezoekers een bijkomende, nuttige service.

De modeartikels op Flair.be inspireren vrouwen bij het kiezen van een nieuwe outfit. Die outfit kunnen de bezoekers nu ook meteen aanschaffen, in zijn geheel of aparte stuks, ongeacht van welke online winkel de items komen. Tot vandaag was het enkel mogelijk om onder een item een link te plaatsen naar de webshop, waardoor de bezoeker de website van Flair verlaat. Dat is nu voorbij. Je gooit de kledingstukken in één winkelmandje en leest gewoon rustig verder. Wanneer je zin hebt, rond je de betaling in één keer af.

Yves Berlize, Domain Director Women bij Sanoma Media Belgium, legt uit: “Vandaag is de consument meer dan ooit online actief. Dankzij onze strategische focus op het domein Vrouwen kunnen we met onze mediamerken op deze trend inspelen. De lancering van de Flair Shop is een unieke, nieuwe e-commercedienst voor onze lezers. Met een toenemende vraag van consumenten voor ‘shoppable` media positioneert Sanoma zich als voortrekker in deze bloeiende markt”.