DPG Media lanceert nieuwe corporate website met The Reference

FacebookTwitterLinkedIn

DPG Media lanceert samen met digitale partner The Reference haar nieuwe corporate website die de Belgische en Nederlandse merken en activiteiten samenbrengt.

Wie tot voor kort wou adverteren via één van DPG Media’s kanalen (radio, televisie, kranten, magazines, sites, apps en podcasts), of op zoek was naar een job bij de mediagroep, kon terecht op een van haar lokale websites. Samen met The Reference werkte de van oorsprong Belgische mediagroep een online platform uit dat België en Nederland nu samenbrengt.

Met een nieuwe technologieaanpak kan DPG relatief snel nieuwe technologieën in haar stack integreren of vervangen. Tegelijkertijd kunnen werknemers binnen marketing, sales en HR in zowel België als Nederland voortaan in één en dezelfde toegankelijke digitale omgeving aan de slag. Aan de bezoekerszijde van de website realiseerde The Reference het design.

Nathalie Thilleman, Corporate & Internal Communication Manager van DPG Media: “Dankzij de toekomstgerichte aanpak die The Reference voorstelde met een composable technology architecture genieten we nu van een future-proof platform dat er voor de bezoeker niet alleen goed uitziet, maar ons ook toelaat om snel in te spelen op veranderingen die gepaard gaat met onze ambitie als innovatieve mediagroep.