DPG Media Advertising kondigt nieuwe structuur aan met IP Belgium

FacebookTwitterLinkedIn

DPG Media Advertising wil dit najaar haar partnerships met adverteerders en agentschappen verder uitbouwen. Naar de toekomst betekent dit voor klanten mediaplannen voor (crossmediale) campagnes zowel in het Noorden als het Zuiden.

Samen met IP Belgium werkte DPG Media Advertising de voorbije maanden aan een nieuwe aanpak voor een gezamenlijk salesteam. Dit salesteam is vanaf nu verantwoordelijk voor zowel de DPG Media Advertising business als de IP Belgium business, inclusief de externe partnerships. Het betreft het volgende aanbod:

DPG Media Advertising

  • tv, longform video en shortform video
  • radio en digitale audio
  • display
  • dagbladen en magazines

IP Belgium

  • tv en longform video
  • radio en digitale audio
  • Uitzondering: display en shortform video zullen aangeboden worden door Rossel. DPG Media blijft de markt faciliteren met betrekking tot het RON-product.

De adverteerders en agentschappen krijgen een vast aanspreekpunt, die omringd wordt door interne specialisten met kennis van het Noorden en het Zuiden.