Decom wint prestigieuze Pearl Award met Grappa Magazine

FacebookTwitterLinkedIn

Decom viert feest in New York met hun zilveren Pearl Award voor Grappa. Het lifestyleblad dat Decom maakt voor vermogende KBC-klanten mag zich hiermee een van de beste magazines ter wereld noemen in zijn niche.

Met Grappa heeft Decom duidelijk een topper in huis: 60 pagina’s vol ijzersterke inhoud in een verrassend herkenbare lay-out op maat van de Premium Banking-klanten van KBC.

Het concept werd ontwikkeld in 2012, in samenwerking met Stapel Magazinemakers, in opdracht van KBC.

Grappa informeert en inspireert in totaal 75.000 lezers. Uit lezersonderzoek blijkt dat het magazine vooral scoort met zijn toegankelijkheid en exclusief karakter.

Het feit dat Decom nu naar huis komt met een Pearl Award, in de categorie ‘Professional/Financial/Insurance Services’, is een heuse opsteker voor de ploeg van redacteurs en grafici.

Met die Awards bekroont The Content Council in de VS het allerbeste werk ter wereld op het vlak van content marketing.