De Facto Image Building trekt 5 nieuwe medewerkers aan

FacebookTwitterLinkedIn

De Facto Image Building wil uitgroeien tot een creatief ecosysteem waarbij de klant centraal staat. Om deze ambitie waar te maken, werd het team uitgebreid met vijf nieuwe medewerkers.

Het digitale team wordt versterkt met diginatives Claire De Keyser (ex-King George/DPG Media) en Michiel Demeulemeester (ex-Fiets!/Colruyt Group). Zij zullen hun know-how en digitale expertise inzetten. Cindy Wilberts, die eerder aan de slag was bij o.a. DPG Media, zal dit digitale kernteam mee vormgeven. Ze werkte ook al als Freelance Marketing & Communication Manager voor o.a. KBC.

Simon Vanhauwaert werd aangetrokken als creatieve copywriter. Het team van Project Managers werd verder versterkt met Fleur Doyen. Zij zal mee instaan voor de concrete opvolging van de komende projecten.

“Voor elke opdracht willen we een intern team van specialisten samenstellen die een optimaal resultaat kunnen bereiken in co-creatie met de klant”, zegt Managing Director Patrick Boon. “Of het nu online of offline is, we willen steeds de beste oplossing kunnen bieden. We zetten in op drie pijlers: Employer Branding, Corporate Communication en Brand Communication. We geloven sterk in flexibele teams van communicatiespecialisten die op maat van elke klant de beste oplossing kunnen bieden.”