CommPass trapt op 14 januari het jaar af met The Year Ahead: The Challenges of 2021

FacebookTwitterLinkedIn

Op donderdag 14 januari start CommPass het nieuwe jaar met “The Challenges of 2021”, een debat tussen tenoren uit de verschillende segmenten van de markt.

Na een bijzonder disruptief 2020 kijken we opnieuw in de richting van een normalisering. Waar liggen de prioriteiten en uitdagingen van de media- en communicatiesector in 2021? Welke tendensen zullen de toon zetten? Welke langere termijn evoluties heeft Covid in gang gezet, of versneld? Moderator is Danny Devriendt van IPG Dynamic.

De sprekers geven het beste van zichzelf tussen 17u en 18u20. Het programma vindt u hieronder. Voor en na het sprekersgedeelte kan u online netwerken.
Meer info vindt u op de website van CommPass.
Inschrijven voor dit boeiende event kan hier.

The driving forces for the (near) future

Danny Devriendt kijkt terug op 2020 en op de veranderingen die Covid heeft teweeggebracht, en kijkt vervolgens vooruit. Welke van deze veranderingen zullen blijvend zijn? Welke evoluties waren al bezig, en werden gewoon versneld door de omslag? Zijn er ook elementen die weer helemaal zullen wegdeemsteren?

DEBAT – The year ahead for media agencies

Ook voor media agencies is het geen evidente tijd. De opkomst van inhousing en selfserve platformen, de search for talent, de concentratie van datapartijen en de teloorgang van de 3rd party cookie zijn pittige uitdagingen. Hoe zien zij de (nabije) toekomst?
Deelnemers: Gino Baeck (CEO GroupM), Christine Brone (Managing Director PHD Belgium) en Hugues Rey (CEO Havas Media).

Firesitechat: an advertisers viewpoint

Met Luc Suykens, Harley Procter Brand Vice-President (Procter & Gamble).

Spendings forecast 2021 by UMA

Met Bernard Cools, Chief Intelligence Officer (Space).

DEBAT – The year ahead for media

De (lokale) media kregen het zwaar te verduren in 2020. Nieuwe allianties werden gesmeed en “first party data” zijn de nieuwe heilige graal. De evoluties in het Noorden en het Zuiden van het land zijn erg verschillend. Hoe ziet de outlook eruit voor het volgend jaar? Moet er nog meer worden samengewerkt om de strijd met de GAFA’s aan te gaan?
Deelnemers: Bart Demeulenaere (Chief Commercial Officer SBS Belgium), Denis Masquelier (Directeur Général IP Belgium) en Thierry Hugot (Directeur Commercial & Marketing Rossel).