Stemming Marketing Book of the Year geopend

FacebookTwitterLinkedIn

Afgelopen jaar presenteerde de Belgian Association of Marketing (BAM) elke maand een nieuwe literaire hoogvlieger uit de marketingwereld. Welke auteur heeft de meeste indruk achtergelaten?

Sinds enkele jaren nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als Marketing Book of the Month. Sinds vorig jaar is daarbij een toegenomen aandacht voor de pijlers van het Meaningful Marketing Framework. Op basis van deze boeken kiezen de BAM-leden jaarlijks het Marketing Book of the Year, het boek dat hen het meest kon ‘woo-en’ en inspireren. Vorig jaar kwam #parentfriendly marketing, geschreven door Ingrid Renders en Anne Cornut, als winnaar uit de bus.

Ook in 2020 nomineerde BAM enkele nieuwe boeken, 11 om precies te zijn. Maar welk boek kon in het zeer ongewone jaar 2020 het meest bekoren? Dit zijn de kandidaten waarop de marketingcommunity kan stemmen:

  • Olivier Ongena ’t Hooft – The Book of Noble Purpose
  • Ron Van Es, Kees Klomp, Ralph Zebregs – Het is tijd
  • Fred Colantonio – Innover à tous les coups
  • Peter Hinssen – Phoenix and the Unicorn
  • Pieter Daelman – Van tanker naar speedboot
  • Nele Pieters & Stephanie Duval – You do You
  • Nils Van Dam & Dado Van Peteghem – Metasystems
  • Steven Van Belleghem – The offer you can’t refuse
  • Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf & Michel Libens – Dit is content marketing
  • Albert Derasse – Algorithmes & Blues du directeur
  • Tom Van den Bergh – Beyond Brands

Stemmen op een favoriet boek kan tot en met 31 januari via deze link.

Op 2 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden. Die geeft op 11 februari een presentatie over het winnende boek. Meer informatie vindt u in onze Agenda.