Ciné-Télé-Revue & Me: het nieuwe lifestylemerk van Ciné-Télé-Revue

FacebookTwitterLinkedIn

Ciné-Télé-Revue pakt dit jaar uit met damesgerichte lifestylebijlagen, speciale nummers en een dynamischere website.

Met de luchtigere en modernere lay-out liggen de nieuwe Ciné-Télé-Revue & Me lifestylebijlagen helemaal in de lijn van de moderne vrouwenbladen, zonder daarom afstand te doen van de positionering, het DNA en de toegankelijkheid van het magazine.

In het magazine Cine-Télé-Revue & Me zullen dossiers, korte artikelen en actuele info elkaar aanvullen. Het is de bedoeling om de lezeressen te begeleiden in hun consumptiegedrag en andere aspecten van het leven.

De redactie, uitwerking en reclameregie zijn in handen van Manoëlle Sepulchre via Editions Maglife, uitgever van het magazine Fifty & Me. Laurence Descamps (ex Elle Belgique) versterkt het team als redactrice en coördinatrice.

Het nieuwe magazine telt een oplage van 35.000 exemplaren en zal via betalende verspreiding beschikbaar zijn in de dagbladhandel: ofwel samen met Ciné-Télé-Revue ofwel via losse verkoop.

De eerste bijlage verschijnt in april en is gewijd aan gezondheid. Daarna volgen bijlages over conditie & welzijn (mei) en healthy food in samenwerking met Delhaize (juni).