Carrefour start 2015 met vernieuwd klantenmagazine Simply You

FacebookTwitterLinkedIn

Carrefour heeft haar klantenmagazine Simply You in een nieuw kleedje gestoken.

 

Simply You werd gelanceerd in 2008. Basisdoelstelling van Carrefour was om haar klanten op weg te helpen naar een lekker, leuk en comfortabel leven. Het blad inspireerde elke maand met makkelijke recepten, huis-, tuin- en keukentips en de laatste mode- en beautytrends.

 

Na een competitie in augustus 2014, waaraan vijf bureaus deelnamen, besloot Carrefour om de realisatie van haar maandelijkse lifestyleblad en de creatie van het digitale luik ervan toe te vertrouwen aan content marketingbureau Propaganda. Propaganda werkt hiervoor samen met collega-bureau BeContent.

 

Simply You wordt verspreid op bijna 600.000 exemplaren en is verkrijgbaar aan de kassa’s van meer dan 700 Carrefour-winkels. Het magazine wil haar lezers zin geven om verschillende producten uit het Carrefour-gamma te ontdekken.