Belgische audiovisuele regies slaan handen in elkaar voor Tell A Vision

FacebookTwitterLinkedIn

Nieuwe digitale tv-platformen, targeted advertising, veranderde programmaformats, nieuwe internationale spelers in het Belgisch audiovisuele landschap, enzovoort: het televisielandschap evolueert en verandert snel.

 

Het is vaak moeilijk om deze evoluties te volgen, om echte tendensen te onderscheiden van kortstondige hypes. En om veranderingen in het mediagedrag van de consument te begrijpen.

 

Daarom slaan de Belgische audiovisuele regies nu de handen in elkaar en organiseren ze samen Tell A Vision: een event waar marketingprofessionals inspiratie kunnen opdoen en kennis vergaren over de veranderende televisiemarkt.

 

Het doel is om professionals inzicht te bieden in de evolutie van de audiovisuele media, zowel op vlak van mediaconsumptie als op vlak van content en reclameformats.

 

Meer informatie over het programma en de sprekers vind je op www.tellavision.be.

Save the date: 13/10/2015 – Op uitnodiging – info@tellavision.be.