Laden Evenementen

Meaningful Marketing Talks: MarTech

16:00 - 19:00
FacebookTwitterLinkedIn

In een snel veranderende wereld is het moeilijker dan ooit om te voorspellen wat de toekomst brengt. En hoewel we niet beweren dat we een kristallen bol hebben, hebben we wel de Meaningful Marketing Talks: 7 vooruitstrevende sessies en workshops over hoe de toekomst van marketing eruit ziet.

Vanaf maart 2022 gaan we op zoek naar zinvolle manieren om in contact te komen met de harten en geesten van klanten. En je krijgt de kans om te leren van de besten op het gebied van Sustainability, MarTech, Privacy & Ethics en Inclusion & Diversity.

Programma

  • Comment définir une stratégie digitale pertinente: Marketing Book of the Year 2021 Winner – Cédric Cauderlier (Mountainview)
  • Boost your customer experience with the right technology: Elke Swinnen – NG Data
  • Omni-Channel Growth via Digital Transformation at Lunch Garden: Paulien Schellemans & Margaux Decremer – Forward
  • Veilige data export naar de VS na de recente Google Analytics beslissing: Bart Van den Brande – Sirius Legal
  • The maturity of the Belgian companies for marketing technologies: Sébastien Bruyr – ODOO & André Brake – Idealis Consulting with Jeremy Dolvelde – EXKI
  • 5 tips for cookieless advertising in a changing world: Moréna Zicot – Universem
  • How to be ready for cookie-less advertising? IAB Belgium community: Frédéric Martins – ING, Jonathan Jacoby – Space, Dax Vercauteren – Adform
  • Closing Keynote: Christophe Charlot – Roularta