Ads & Data en IPM lanceren ‘tboo & more’

FacebookTwitterLinkedIn

Ads & Data gaat intenser samenwerken met IPM. De reclameregies bundelen de krachten door het nieuwe product ‘tboo (The Belgian Online Offer) & more’ te lanceren.

tboo & more’ – uitgesproken als Thibault – is zowel voor display als video een one stop shop waar adverteerders en mediabureaus terechtkunnen. Bij de start focust ‘tboo & more’ op business & finance, sport fans, lifestyle, sustainability en foodies waarbij de belangrijkste doelgroepen steeds worden afgedekt.

‘More’ in de naam ‘tboo & more’ verwijst naar alle mogelijke combinaties van video en display, en alle crossmediale en kwalitatieve specials.

“Door samen met IPM een digitaal aanbod uit te werken, beantwoorden wij aan de vraag uit een markt die naar meer “easy buying” streeft. Daarnaast stijgt ook de vraag naar “kwaliteitsproducten” in zowel het Noorden als het Zuiden van de markt. Het is én blijft van cruciaal belang voor ons om te blijven investeren in innovatie en de continue evolutie van ons aanbod. Om dit te kunnen verwezenlijken, is het fijn om samen met IPM de bakens te verzetten”, vertelt Bart Decoster, CEO Ads & Data.

Sophie Vanderwinkel, Algemeen Directeur IPM Advertising, zegt: “Ons logo weerspiegelt het partnership dat ons verenigt. Door onze krachten te bundelen, willen we de markt een sterk alternatief bieden, dat zowel lokaal, nationaal als kwalitatief is. We hebben gekozen voor efficiënte oplossingen om zo de beste op de markt te zijn, vanuit het leidmotief ‘Keep it simple’. Onze adverteerders kunnen terecht op ons dedicated platform tbooandmore.be.

Meer info over ’tboo & more’ in de MediaSpecs Database.