Nieuwe CEO bij Gicom: Gisèle Speaker geeft na 35 jaar de fakkel door aan Lise-Marie D`Hooghe en wordt zelf chairlady

FacebookTwitterLinkedIn

Al sinds 1981 begeleidt Gicom bedrijven in hun contentstrategie. Op de 35ste verjaardag van het agentschap neemt Lise-Marie D`Hooghe de fakkel over als nieuwe CEO van Gisèle Speaker, die zelf chairlady wordt en zo de continuïteit garandeert.

 

Lise-Marie D`Hooghe werkt sinds de zomer van 2014 bij Gicom als Client Service Director. Daarvoor verdiende ze haar sporen bij Head Office, Karamba, Edge Communication, RMB, Numericable, Camel en Apple.

 

Deze frisse wind in het management gaat hand in hand met de uitbreiding van de klantenportfolio. Onlangs ging Gicom in zee met onder andere Le Chat, Hyundai, Kerrygold, Sodexo en myShopi.

 

Lise-Marie D`Hooghe: “Content marketing staat meer dan ooit in de spotlights. Het is de ruggengraat van sterke marketingstrategieën, omdat hij alle disciplines uit de marketing naadloos samenbrengt. Onze unieke combinatie van content, audience development en revenue generation zorgt voor de gewenste uitstraling van een merk tegen een scherpe prijs”.