Twee nieuwe targetingaanbiedingen vullen basisformule Catch Me van RMB aan

FacebookTwitterLinkedIn

Nadat RMB ruim een jaar geleden zijn video-targetingaanbod ‘Catch Me’ lanceerde, zet de regie nu een stap verder met ‘Catch Me Better’ en ‘Catch Me More’: twee nieuwe kansen voor adverteerders om – dankzij zeer kwaliteitsvolle data – hun favoriete doelgroep te bereiken.

Momenteel zijn deze nieuwe aanbiedingen beschikbaar als ‘ready-to-deliver’-packs.

Catch Me Better

‘Catch Me Better’ is een ‘data extension’-aanbod. Het omvat drie packs van verschillende budgetniveaus.

‘Catch Me Better’ maakt gebruik van externe gegevens, dus niet afkomstig van de uitgevers in regie. Via het gebruik van deze third party data kunnen op het RMB-net gekochte digitale videocampagnes voortaan nog gerichter een doelgroep bereiken.

In totaal zijn er 70 extra segmenten beschikbaar, meestal gelinkt aan interesses, die een zeer nauwkeurige targeting mogelijk maken. Er is dus een ruime keuze aan criteria: van ‘vastgoed’ of ‘automotive’ tot ‘farma’ of ‘kunst & cultuur’.

Catch Me More

‘Catch Me More’ is een ‘inventory extension’-aanbod. Ook dit omvat drie formules, afgestemd op de behoeften van de klant.

‘Catch Me More’ maakt gebruik van de gegevens van de websites in portefeuille. Deze first party data, waarover RMB exclusief beschikt, zijn voortaan toepasbaar op niet-regiegelinkte websites. Dit is een unieke kans om kwalitatieve data te gebruiken op een uitgebreide inventaris.

Deze inventarisuitbreiding gebeurt via een ‘curated marketplace’ waar de externe websites, net als de sites in regieportefeuille bij RMB, voldoen aan alle ‘brand safety’- en ‘premium environment’-voorschriften.

Het aanbod geldt zowel voor display- als voor online video-campagnes.

Meer info over Catch Me Better en Catch Me More vindt u ook in de MediaSpecs Database.