Trustmedia maakt zich klaar voor het postcorona tijdperk met nieuw talent

FacebookTwitterLinkedIn

Trustmedia ziet de toekomst vol vertrouwen tegemoet. In de webinars “Native podcasts – a new way of telling your brand story” en “Data? Maak u klaar voor 2022” deelde de regie haar visie op
nieuwe trends en ontwikkelingen in de advertentiemarkt.

Ook op het gebied van talent maakt Trustmedia zich klaar voor het postcorona tijdperk. De komende weken verwelkomt de regie nieuwe gezichten in verschillende van zijn divisies.

Bono De Rick versterkt als Data Strategist het digital team van Sven Lybaert om de digitale groei verder te ontwikkelen. Hij brengt jarenlange ervaring mee als Data Science Team Lead bij NGDATA.

Liesbeth Verborg start bij Content Republic als Business Development Manager. Ze tekende de voorbije jaren een sterk parcours uit bij Universal Music Belgium en MediaDonuts waar ze instond voor Business Development. Eerder was ze aan de slag bij BD myShopi en de Persgroep waar ze Sales & Account Manager was.

Het marketingteam breidt uit met Senior Marketing Officer Joanna Govaerts. Haar ervaring in marketing en communicatie bij Field & Concept en Nestlé Nespresso is daarbij een grote troef.

Tommy Vervaet vervolledigt het team als Data Analyst. Hij brengt heel wat expertise mee als Marketing Analyst bij Colruyt Group.

Lauranne Van Cutsem groeit door bij Trustmedia en versterkt de commerciële organisatie als medewerker van het BI & Research team.