STIMA Inspiring Trip London op 7 juni met o.a. Norm Johnston (Mindshare WW) over programmatic, content, IOT, data en adaptive marketing

FacebookTwitterLinkedIn

Op 7 juni organiseert de Expertgroep Communicatie van STIMA een “Inspiring Trip” naar Londen. Er zijn 3 bezoeken gepland aan agentschappen die de wereldtop zijn in retail, mediaplanning, branding en design. Het zijn alle drie trendsetters!

 

Bij Mindshare Worlwide is Norm Johnston Global Chief Strategy & Digital Officer. Hij werkt voor 115 agentschappen in 82 landen. Norm zal spreken over programmatic, content, omnichannel shopping en IOT wearables. Hij heeft zopas een boek geschreven over “Adaptive Marketing” en heeft het dan over de invloed van data op reclame en hoe merken omgaan met deze drastische evolutie.

 

Dalziel&Pow is het “leading brand experience design agency”. Zij creëren en herdefiniëren “high street brands” en maken internationale retailconcepten voor grote merken als Nike, Samsung en Hyundai. Het is de oprichter David Dalziel zelf die presenteert: “trends & insights in retail & retailing of tomorrow” met een studio tour die ons de allerlaatste ontwikkelingen laat zien qua interactive digital design en connected services. Met een kort bezoek aan de pilot store van Primark en Argos, een winkel zonder voorraad en waar alles gekocht wordt via de tablet.

 

Pentagram is het grootste onafhankelijke design adviesbureau, met een unieke structuur van 21 partners/vrienden met elk hun eigen discipline: architectuur, interieur, boeken, branding, identity, digitale installaties en tentoonstellingen, film, websites, enzovoort. Ze hebben kantoren in Londen, New York, San Francisco, Berlijn en Austin. Pentagram bestaat 50 jaar en is springlevend. Hoe blijft een agentschap voortdurend voor op de trends en evolueert het naar een echte legende?

 

Ontdek hier het volledige programma. Opgelet: beperkt aantal deelnemers (40!).