Sanoma Media en SeniorenNet lanceren samen een nieuwe uitgave voor 50-plussers: OxyTiME

FacebookTwitterLinkedIn

Zoals aangekondigd (blog 9/10) werd deze voormiddag het nieuwe magazine OxyTiME aan het publiek voorgesteld. SeniorenNet – de bezieler van OxyTiME – en Sanoma Media gaan het magazine samen op de markt brengen.

 

OxyTiME is een magazine voor actieve 50-plussers “die de goesting, de tijd en ook wat geld hebben om 100 procent van het leven te genieten”. Reportages over reizen, citytrips, wellness, interieurs en tuinen, maar ook praktische ‘goed om weten`-informatie over de nieuwste computers en andere high tech, alsook slim advies van professionals in verband met beleggen, recht en erven.

 

“Deze uitgave past perfect in de strategie van Sanoma Media waarbij er kwalitatieve niche magazines gelanceerd worden in samenwerking met sterke spelers en merken zoals SeniorenNet. Zo is Sanoma Media ook uitgever van o.a. Vitaya en Njam!.”

 

Verantwoordelijke van SeniorenNet Pascal Vyncke: “Wij zijn vereerd om samen te werken met Sanoma Media omdat dit volledig aansluit bij ons nieuw product OxyTiME.”

 

People Communication, het bedrijf achter SeniorenNet, zal ook de regie van het nieuwe magazine op zich nemen. Ontdek OxyTiME bij MediaSpecs.