Publifer kent commerciële exploitatie van groot formaat borden toe aan Belgian Posters

FacebookTwitterLinkedIn

Begin dit jaar had Publifer reeds aangegeven om in de loop van het tweede trimester een marktconsultatie te lanceren voor de groot formaat reclameborden (16 en 36m²) die zich bevinden op het Belgische spoorwegdomein.

Momenteel maken deze 240 borden deel uit van het netwerk More O’Ferrall (MOF). De twee formaten zijn samen goed voor ongeveer 25% van het totale MOF park in België.

Na een grondige evaluatie van de offertes hebben de NMBS en Publifer besloten om vanaf 1 januari 2019 de commerciële exploitatie van deze 16 en 36m² billboards, alsook van een gedeelte van de schermtijd van de 4m² Digital Landscape borden in de stations, toe te kennen aan Belgian Posters.

Hiermee verdwijnt de merknaam More O’Ferrall voor deze 16 en 36m² borden. Deze naam is namelijk eigendom van Clear Channel. Tot 31 december 2018 zal Publifer het volledige More O’Ferrall park commercialiseren.

Belgian Posters zal vanaf 2019 instaan voor de commercialisatie van deze groot formaat borden en dit voor een periode van drie jaar, uiterlijk tot 31 december 2021.