PMG lanceert lead generation campagne bij 499.000 kmo’s als alternatief voor het Autosalon

FacebookTwitterLinkedIn

Met het uitstel van het Autosalon 2021 komt het topmoment voor de verkoop in de automobielsector in het gedrang. Professional Media Group (PMG) lanceert daarom een speciale lead generation campagne rond Mobility Business Solutions bij 499.000 kmo’s als volwaardig alternatief voor het Autosalon.

Deze campagne focust zowel op het genereren als converteren van waardevolle leads door nieuwe modellen en acties binnen de juiste context, met de juiste content en op het juiste moment alsnog te communiceren bij een kapitaalkrachtige doelgroep van 499.000 kmo’s.

De campagne spitst zich toe op de huidige mobiliteitsoplossingen en omvat het delen van redactionele content, het verzamelen van kwalitatieve data en het streamen van
video’s met experts. Opgebouwd volgens het “See Think Do” model laat deze campagne toe potentiële kopers optimaal te bereiken in alle fasen van de customer journey en een zo hoog mogelijke conversie na te streven.

PMG zet hiervoor integraal in op online via een selectie van 27 online magazines, een speciale reeks online magazines Mobility Business Solutions en dedicated online magazines.

De campagne richt zich naar een hoogwaardige doelgroep van 499.000 leidinggevenden en beslissingsnemers bij kmo’s binnen de vakgebieden bouw, industrie, tooling, tuin, home, fashion, retail, food en events. PMG biedt diverse extra voordelige lead generation packages om gericht deze doelgroepen te bereiken, te identificeren en te activeren.