NP3D: een dominant digitaal aanbod in combinatie met de best-buy print

FacebookTwitterLinkedIn

News Power (NP), een nationaal aanbod dat de krantenregies DPG Media, Ads & Data, Rossel en IPM verenigt, lanceert NP3D. Een nieuw pakket voor adverteerders dat print en digitaal verenigt: uniek in zijn digitaal aanbod op de nieuwssites in combinatie met de best-buy print.

In april dit jaar introduceerde News Power NP 1.2.3. Dit gamma evolueert nu door naar NP3D en zet hiermee een belangrijke nieuwe stap in het nationale aanbod van newsbrands. Digitaal voorop, print als add-on.

De 3D in NP3D verwijst naar meerdere dimensies van het lezen van de advertentie-inhoud, namelijk print, digitaal en newsletter. Eveneens verwijst men met het cijfer drie naar de frequentie van 3 inlassingen in de papieren kranten en 3 digitale formaten die het meeste aandacht van de lezers zullen vatten om zo een optimale balans te garanderen tussen dekking en herhaling.

Sylvie De Beule van DPG Media legt uit: “NP is al meer dan 20 jaar de referentie voor de aankoop van newsbrands en staat dus ook garant voor een ijzersterk print aanbod in alle nationale kranten. Digitaal bieden we vanaf nu ook high impact displayformaten aan in combinatie met mobile én newsletter. Dankzij NP3D bereiken adverteerders nationaal maar liefst 25 miljoen contacten.”