Nieuwigheden bij JCDecaux

FacebookLinkedIn

JCDecaux kondigt een reeks nieuwigheden aan voor 2012, zowel in stadsmeubilair als in billboards.

 

In het Groothertogdom Luxemburg is er voortaan een 2m² netwerk “Luxembourg Urban 3” (70 zijden in de 3 meest actieve plaatsen van Luxemburg: Kirchberg, het station, en stadscentrum). Er zijn 2 nieuwe formules rond commerciële centra: Luxembourg Shopping (110 zijden gedurende 7 dagen) en Luxembourg Summer Shopping Package (55 zijden gedurende 1 maand in de zomer).

 

De grote 2m² netwerken voor Belgie krijgen nieuwe namen: Authentic Lady (vergelijkbaar met de Tactic Lady van vroeger), Authentic Retail (volledig nieuw netwerk) en Authentic Young (vergelijkbaar met de Tactic Young van vroeger). De Booster blijft zijn naam behouden, lokale netwerken in Brussel en Luik blijven ook.

 

In functie van beschikbaarheden en vraag-en-aanbod worden vanaf 2012 nieuwe netwerken aangeboden onder de naam “2m² Offer on demand”: Booster North, Booster South + Brussels, Belgian Coast, en stadsnetwerken in Antwerpen, Charleroi, Namur, Hasselt of andere steden indien gewenst.

 

Het Prestige Mix 135 netwerk bestaat uit 90 verlichte panoramische zijden van 38 en 21m². Dit kan vanaf 2012 op 2manieren gecombineerd worden: Prestige Mix 675 in combinatie met Superstar 24 (540 borden 20 en 8m² in de 24 steden), Prestige Mix 775 in combinatie met Superstar 48 (580 borden 20 en 8m² in de 48 CIM-steden). De Superstar netwerken zelf verhogen sterk hun aantal borden.

 

Meer details vindt u hier.