Nieuwe structuur bij Editions Ciné-Revue

FacebookTwitterLinkedIn

Om nog beter in te spelen op de veranderende noden van hun klanten en het merk Ciné-Télé-Revue te versterken, start Editions Ciné-Revue met een nieuwe structuur.

Hoofdredactrice Ingrid Fallay krijgt een nieuwe functie en wordt Brand Director. Zij wordt opgevolgd door een duo: Françoise Geubel (voorheen verantwoordelijk voor speciale projecten) en Johanna Pirès (voormalig adjunct-hoofdredactrice) staan voortaan in voor de content als respectievelijk Head of Digital en Head of Print.

Ingrid Fallay versterkt dus de marketingafdeling, net als Gaëlle Mauroit die overkomt van Edition Ventures en nu Marketing & Communication Director bij Editions Ciné-Revue wordt.

Het organigram ziet er sinds 6 september als volgt uit:

  • Gedelegeerd Bestuurder: Michel Leempoel
  • Algemeen Directeur: Isabelle Rouma
  • Brand Director: Ingrid Fallay
  • Marketing & Communication Director: Gaëlle Mauroit
  • Hoofdredactrice, Head of Digital: Françoise Geubel
  • Hoofdredactrice, Head of Print: Johanna Pirès