De betalende Belgische krantentitels (De Standaard, Het Nieuwsblad, De Gentenaar, Het Laatste Nieuws, De Nieuwe Gazet, De Morgen, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, Le Soir, de titels van Sudpresse, Grenz-Echo, La Libre Belgique, Gazette de Liège, La Dernière Heure/Les Sports en de groep l`Avenir) slaan de handen in elkaar en richten het marketing platform Newspaperswork` op. Voor deze samenwerking tussen de uitgevers wordt een team samengesteld onder leiding van Max Brouns (Marketing Officer). Het platform start in september en streeft ernaar de impact van dagbladadvertenties zichtbaar te maken en de creativiteit van dagbladreclame aan te moedigen. Newspaperswork zal als centraal informatiepunt informatie bieden zoals nieuws en cijfers aan iedereen die professioneel met kranten bezig is.
dagbladenDe MorgenDe StandaardGazet van AntwerpenGazette de LiègeGrenz-EchoHet Belang van LimburgHet Laatste NieuwsL'AvenirLa Dernière HeureLa Libre BelgiqueLe SoirMax BrounsNewspapersworkNieuwsbladSudinfo