MediaSpecs, waar media en agentschappen elkaar ontmoeten
Beste mediavrienden,
In de database van MediaSpecs vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over Belgische, Luxemburgse en Franse media: tarieven, formaten, kalenders, bereikcijfers, contactgegevens en zoekcriteria. Contacteer ons voor een rondleiding via Teams doorheen alle functionaliteiten.
Onze positionering is en blijft: “instant media info for surprising planning and easy buying”.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week. Neem ook eens een kijkje in onze agenda voor alle aanstaande events.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
09/10/2023
|
|
|
|
|
|
“Er is een echte nood aan een onafhankelijke marketingorganisatie zoals BAM, die de marketingsector kan verdedigen, marketers kan begeleiden doorheen hun loopbaan en die vooral bedrijven en talenten kan verbinden”, zegt Kris Michiels.
Lees meer
|
|
|
|
Negentien adverteerders en hun bureaus kregen een award uitgereikt voor hun uitzonderlijke resultaten wat betreft bewezen efficiëntie. Drie deelnemers kregen een Gold (Volvo/FamousGrey, Quick en Delhaize/TBWA), zeven een Silver en negen een Bronze.
Lees meer
|
|
|
|
Edita, de reclameregie van L'essentiel, neemt de internationale commerciële vertegenwoordiging van Paperjam en Delano over van Maison Moderne.
Lees meer
|
|
|
|
Het AudioComité-event van DPG Media Advertising bracht audioliefhebbers, marketingexperts en merkprofessionals samen om de veranderende kracht van audio in een steeds veranderend medialandschap te ontdekken.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Julie Oostvogels gaat bij Oona van start na een parcours bij Publicis, LDV en TBWA. "Ik geloof in de toekomst van Oona. De gunfactor is groot, de goesting om erin te vliegen nog groter", aldus de nieuwe Business Unit Manager.
Lees meer
|
|
|
|
Dit rapport van Dentsu extrapoleert hoe Generative AI het best gebruikt kan worden om groei te stimuleren, hoe monetarisering van de industrie steeds populairder wordt en hoe oprechte integriteit in reclame merken zal versterken.
Lees meer
|
|
|
|
De resultaten van de federale enquête naar de gezinsbudgetten (Household Budget Survey) voor 2022 zijn zopas verschenen. De enquête wordt om de twee jaar uitgevoerd bij meer dan 6.000 gezinnen die informatie geven over hun uitgaven.
Lees meer
|
|
|
|
Op de uitzonderlijke sessie van donderdag 12 oktober bent u welkom op een workshop over het thema van de generatieve AI. Deze sessie met David Grunewald duurt een veertigtal minuten en vindt plaats aan de Solvay Brussels School.
Lees meer
|
|
|
|
Op 12 december geeft uitgever High Level Communication een speciale editie van het magazine Zoute Paper uit, met een bijhorend event in Waterloo.
Lees meer
|
|
|
|
|
Aan reclameregies en uitgevers vragen we om hun reclametarieven en redactionele kalenders voor 2024 door te sturen naar data@mediaspecs.be zodra deze beschikbaar zijn. Vergeet ook niet uw gegevens in MediaSpecs te controleren.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
10 oktober 2023 | 09:30 - 18:00
|
10 oktober 2023 | 12:00 - 14:00
|
12 oktober 2023 | 16:00 - 19:00
|
12 oktober 2023 | 18:00 - 20:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|