MediaSpecs News 122

MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

MediaSpecs Newsletter – eerste wekelijkse editie

Beste mediavrienden,

Hier is hij dan, onze eerste wekelijkse newsletter met het overzicht van het belangrijkste medianieuws van de voorbije week.

Groot nieuws voor MediaSpecs.fr: we kondigen een commercieel partnership aan met CB MEDIA, de uitgever van het Franse marketing- en mediaplatform CB News.

De database met meer dan 9.000 reclametitels is uniek in Frankrijk en wordt al zeer gewaardeerd door de abonnees in de grote mediabureaus.

Voortaan wordt de database opgenomen in het ecosysteem van CB News. MediaSpecs.fr krijgt zo een plaats naast alle andere diensten van CB MEDIA: het vakblad, de dagelijkse newsletter en een ruim aanbod van seminaries en congressen.

Veel leesplezier!

Bart Kuypers – Wim Van Loock – Avril Verhelst – Quentin Reunis

MediaSpecs Frankrijk en CB MEDIA werken voortaan commercieel samen

MediaSpecs Frankrijk gaat in zee met CB MEDIA, de uitgever en regie van het marketing- en mediaplatform CB News.

Lees meer
 

Var investeert in data driven marketing via overname Predicube

Var neemt alle aandelen over van Predicube, het unieke IP- en data-analyse platform dat adverteerders helpt om online campagnes te optimaliseren.

Lees meer
 

Nieuwe organisatiestructuur bij Brightfish

De belangrijkste wijziging is dat alle nationale salesactiviteiten binnen één coherente structuur zullen worden ondergebracht. Thierry Jourquin maakt geen deel meer uit van de regie.

Lees meer
 

Maarten Galle wordt Head of Ad Operations bij Pebble Media

Vanaf 3 september gaat Maarten Galle aan de slag als Head of Ad Operations bij Pebble Media. Daarmee versterkt de regie zijn expertise op het gebied van ad operations, yield management en automated trading.

Lees meer
 

Véronique Destaebel wordt Media, Digital & Innovation Director bij IP Belgium

Véronique Destaebel zal in haar nieuwe functie bij IP instaan voor de contacten met de mediapartners en voor de ontwikkelingsstrategie en publicitaire innovatie, met inbegrip van het digitale gedeelte.

Lees meer
 
retaildetail

Adidas laat internationaal budgetten door MediaCom beheren

MediaCom gaat vanaf september aan de slag met de consolidatie van het wereldbedrijf adidas. De nieuwe holistische aanpak maakt deel uit van de merkstrategie van het sportkledingmerk: ‘Create the New’.

Lees meer
 

GroupM wint de mediapitch van L’Oréal Belgilux

Vanaf 1 januari 2019 gaat mediabureau GroupM alle online en offline campagnes van de Belgische en Luxemburgse afdeling van cosmeticareus L’Oréal voor haar rekening nemen.

Lees meer
 

Spadel enkel als het warm genoeg is op de digitale schermen aan de ingang van Carrefour

Spadel haalde deze zomer maximaal haar voordeel uit de ‘real weather targeting’ mogelijkheden van het Digital Carrefour-netwerk van JCDecaux. De campagne was namelijk enkel zichtbaar zodra de zon scheen en de temperatuur hoger dan 24 graden was.

Lees meer
 

Jury voor Ethische Praktijken: Jaarverslag 2017

In 2017 heeft de JEP 189 dossiers behandeld op basis van 418 klachten. Ze heeft daarnaast 16 adviesaanvragen vanuit de reclamesector behandeld.

Lees meer
 

UBA en PUB roepen op om te stemmen op de Advertiser Personality of the Year

Wie wordt de opvolger van Lies Eeckman als Advertiser Personality of the Year? Deze award bekroont elk jaar een adverteerder die als rolmodel kan dienen vanwege zijn of haar professionaliteit, durf en bijdrage tot het reclamevak.

Lees meer
 

Belga: Journalisten interviewen journalisten over 40 jaar televisiejournalistiek

Op Canvas verschijnt op 3 september "Dank dat u bij ons was", een programma over 40 jaar journalistiek. Daarvoor werden 30 journalisten geïnterviewd.

Lees meer
 

RTL TVI klaar voor het najaar

Ontdek in dit artikel alle programma’s die dit najaar op RTL TVI te zien zijn.

Lees meer
 

Christian Kevers steekt zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken: “Ik hou van magazines, het zijn unieke kanalen voor duiding, analyse en ontspanning”

Christian Kevers, Managing Director van MediaCom, verlaat binnenkort de wereld van de media. Naar aanleiding van zijn nakende afscheid geeft hij in een interview aan Magazine Media zijn blik op het medialandschap.

Lees meer
 

News made by PUB: Jérôme Geneste van Rossel naar Maison Moderne

Na negen jaar actief te zijn geweest bij Rossel zoekt Marketing Manager Jérôme Geneste nieuwe oorden op. Hij gaat vanaf 17 september aan de slag bij Maison Moderne als Marketing Director.

Lees meer
 

Enkel voor PUB-abonnees: Digitaal overstijgt televisie in 2018

Dentsu Aegis Network publiceerde zijn wereldwijde advertentieraming voor de media. Ontdek de belangrijkste voorspellingen in het artikel van PUB.

Lees meer
 
2

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie   Meer informatie
 
MediaSpecs
Newsletter

september 2018
 

Jobs

Meer jobs
Bpost Black Friday NL

Agenda

European Social Marketing Conference
5 september 2018 | 10:00 - 7 september 2018 | 17:00
PUB Breakfast Session: Storytelling
10 september 2018 | 08:00 - 11:00
FeWeb End of Summer Event
13 september 2018 | 16:00 - 22:30
Meer activiteiten
Roularta Women
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.834 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.121
  • vakpers: 668
  • dagbladen: 304
  • huis-aan-huisbladen: 637
  • out-of-home: 993
  • radio/TV: 526
  • digitaal: 1.868
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.