MediaSpecs Frankrijk en CB MEDIA werken voortaan commercieel samen

FacebookTwitterLinkedIn

MediaSpecs Frankrijk gaat in zee met CB MEDIA (uitgever en regie van CB News, het marketing- en mediaplatform bij uitstek).

In Frankrijk telt MediaSpecs meer dan 9.000 titels. De database verzamelt het publicitaire aanbod van magazines, vakpers, dagbladen, regionale pers, digitale media, out-of-home, tv en radio. Per medium zijn de tarieven, de contactgegevens, de oplagecijfers en ook de verschijningskalenders beschikbaar.

MediaSpecs is in Frankrijk uitgegroeid tot een unieke tool. De database wordt gebruikt door de grootste mediabureaus van Frankrijk. Via MediaSpecs leggen ze razendsnel contacten, checken ze de info over specifieke media en bereiden ze hun media-aanvragen voor.

Dankzij de samenwerking geïnitieerd door Kal Ladha, algemeen directeur van de groep MediaSchool, wordt de MediaSpecs-database voortaan opgenomen in het ecosysteem van CB News. Deze informatie- en inspiratiebron voor mediaspecialisten zal dus een plaats krijgen naast alle andere diensten van CB MEDIA: het vakblad, de dagelijkse newsletter en een ruim aanbod van seminaries en congressen. Het salesteam van CB Media zal aan mediabureaus en adverteerders meerdere abonnementsvormen voorstellen.

Bart Kuypers, Directeur van MediaSpecs: “In Frankrijk is CB News het meest volledige en bekendste ecosysteem in de mediawereld. We verheugen ons op de samenwerking die onze database valoriseert en ze beschikbaar maakt voor alle professionals in de mediawereld”.

Virginie Paradol, Directrice van de regie CB MEDIA: “MediaSpecs wil de grootste database zijn en is quasi-exhaustief in real-time. De database biedt de informatie gestructureerd aan en is uitermate simpel in gebruik. Media- en aankoopspecialisten zaten te wachten op een hulpmiddel van dit type”.

Salescontact: Barbara Dalbousebarbara.dalbouse@cbnews.fr – +33-7-77 60 81 83

Persbericht in PDF