N-powerment challenge kan winnaar reclamecampagne van 2 miljoen euro opleveren – Samenwerking Beci en Newspaperswork

FacebookTwitterLinkedIn

De belangenorganisatie Beci en het marketingplatform Newspaperswork dagen tezamen de Belgische bedrijfswereld uit met de N-powerment challenge. Bedrijven die voor het eerst aan promotie willen doen, of bedrijven die een nieuw product aanbieden, maken kans op een reclamecampagne van 2 miljoen euro in de Belgische kranten.

 

Newspaperswork, dat een platform is van alle Belgische krantenuitgevers, wil hiermee de Belgische krant als reclamemiddel nog eens onderstrepen. Beci, een partnership tussen de Kamer van Koophandel en het Verbond van Ondernemingen, wil bedrijven tonen dat ze moeten durven investeren in communicatie, zelfs in financieel moeilijke tijden.

 

Geïnteresseerde bedrijven moeten een inschrijvingsformulier invullen met een omschrijving van hun bedrijf en welke producten of diensten zij aanbieden. Inschrijven kan van 15 juni tot 30 september op www.npowerment.be.