myShopi bevestigt positie als leading promoplatform

FacebookTwitterLinkedIn

myShopi werd in 2011 gelanceerd als app om digitale boodschappenlijstjes te maken. Iets meer dan vijf jaar later is myShopi onder de vleugels van BD myShopi uitgegroeid tot het promo- en shoppingplatform bij uitstek bestaande uit een app, een website en het wekelijks folderpakket. Zo helpt myShopi de consument via verschillende kanalen om te besparen op de wekelijkse boodschappen en om het winkelen te vereenvoudigen. De vier voornaamste digitale features van myShopi zijn de digitale klantenkaarten, de cashbacks, het boodschappenlijstje en de digitale folders. De nieuwe cijfers bevestigen de nummer één positie van myShopi als Belgisch promoplatform.

 

Met meer dan 900.000 Belgische app downloads en 350.000 maandelijkse actieve gebruikers is myShopi in België duidelijk de grootste binnen de categorie promo- en shoppingapps en bij de allergrootsten onder de Belgische apps in het algemeen. Elke maand worden in de myShopi app en op de website zo`n 900.000 sessies geregistreerd. Twee derde van al die sessies vinden plaats in de applicatie, wat de “app first” strategie van myShopi in de verf zet en de complementariteit van myShopi met de retailerwebsites benadrukt. Consumenten zijn immers niet geneigd om 200 retailer apps te installeren, maar prefereren duidelijk een aggregatie-app.

 

Met vier additionele commerciële implementaties in Europa door bedrijven in Frankrijk, Portugal, Roemenië en Spanje en miljoenen downloads wereldwijd bewijst myShopi dat de app ook door buitenlandse bedrijven en consumenten wordt gesmaakt.

 

BD myShopi blijft inzetten op innovatie. Zo bevatten de myShopi app en de website myShopi.be inmiddels interactieve folders. Daarin kan voor elk product waarvoor men interesse toont worden doorgeklikt naar de webshop van de adverteerder om het product in kwestie aan te kopen. Sinds kort kan je ook producten en promoties zoeken en vergelijken via de zoekbalk bovenaan de website en app.