Metro lanceert mobiele site

FacebookTwitterLinkedIn

Vandaag lanceert Metro zijn nieuwe mobiele site Metrotime.be voor smartphone en tablet.

 

De Metroredactie werd voor dit mobiele luik uitgebreid met een team van webredacteurs. Zij brengen een mix van nieuws en entertainment met onder andere de leukste virale video`s en de nieuwste trends. Surfers kunnen met een eenvoudige druk op de knop ook al hun favoriete artikels op de site via Facebook en Twitter delen.

 

De rubriek Kiss & Ride in Metro krijgt een digitale evenknie op de site met Kiss and Tweet. Wie een bericht de wereld in wil sturen, kan dit nu via Twitter of Instagram met de hashtag #kissandtweet. Alle tweets en foto`s verschijnen in een live feed op de site. Werkzoekenden kunnen op hun beurt de talrijke vacatures doorpluizen op de jobpagina van de site.

 

Het ontwikkelen van de iPad- en Androidapplicatie vorig jaar was een eerste belangrijke fase in de ontplooiing van de mobiele strategie van Metro die nu ten volle wordt verder gezet met de lancering van de mobiele site.

 

Adverteerders kunnen opteren voor partnerships die een aanwezigheid online en in print garanderen.