MediaReef maakt twee FMCG-netwerken rond Colruyt-winkels

FacebookTwitterLinkedIn

MediaReef – regie gespecialiseerd in mobiele en interactieve affichage – heeft twee netwerken ontwikkeld rond de winkelpunten van Colruyt, speciaal voor FMCG-adverteerders.

 

De leiding van Colruyt, in tegenstelling tot de directe concurrenten Carrefour en Delhaize, weigert elke media-aanwezigheid zowel binnen de muren als op hun parkings. MediaReef wil met deze nieuwe netwerken “de producenten toelaten hun positie in het rek te verdedigen”.

 

Het eerste netwerk, de Listing Extreme Boost, is gericht naar de 21 grootste winkelpunten die het breedste assortiment aanbieden (UB21, UitgeBreide assortiment). Hier wordt mobiele affichage gecombineerd met de verdeling van coupons of stalen, in de onmiddellijke nabijheid van de toegang tot de parkings, tijdens de belangrijkste uren op de shopping days.

 

Het tweede netwerk, de Share of Market Extended Boost, is veel groter en bereikt 190 van de 227 winkels. Dit netwerk biedt de producenten eveneens de mogelijkheid om coupons, leaflets of andere staaltjes te verdelen in de nabijheid van de parkings.

 

Er worden drie tariefmodellen aangeboden: per week, per veertiendaagse of per shopping day.