GEZINSBOND
Anneke Blanckaert is directeur Marketing, Communicatie en Ledenvoordelen bij de Gezinsbond. De Gezinsbond brengt gezinnen bij elkaar via een uitgebreid lokaal activiteitenaanbod : 250.000 leden-gezinnen in meer dan 900 regionale afdelingen met 13.500 vrijwilligers. Na bijna 100 jaar transformeerde het grootste ledenblad De Bond zich van een tweewekelijkse krant naar een maandelijks magazine in combinatie met een online content platform. Print en online groeien naar elkaar toe.
UITGEVERIJ CASCADE
Koen De Buck is sinds 2001 commercieel directeur bij Uitgeverij Cascade, die de afgelopen jaren met merken als Primo, Eos, Bahamontes, Motoren & Toerisme uitgroeide tot een stabiele en fexibele organisatie. Het merk en de activiteiten van Eos wetenschap zijn een bindende factor voor al wie vindt dat wetenschap een duidelijke en klinkende stem nodig heeft. “We maken geen community, we binden ze, door ze een stem te geven. Een stem die goed klinkt is een stem die relevante verhalen brengt”
< Terug
2.5.0.0
2.5.0.0
2.5.0.0
2.5.0.0
2.5.0.0