Media & Communities – Program – Panel

ALGEMENE INFO   |    PROGRAMMA  |    PRAKTISCHE INFO   |    INSCHRIJVEN

Panelgesprek – A Passion for Building Communities (NL)

17u10 – 18u20

MODERATOR

Gino Baeck is een gepassioneerde communicatiespecialist. Hij combineert zijn rol als CEO bij GroupM Belgium met de functies van CEO Mindshare Belgium, ondervoorzitter van de UMA vereniging (United Media Agencies), …

> Lees meer

GEZINSBOND

Anneke Blanckaert is directeur Marketing, Communicatie en Ledenvoordelen bij de Gezinsbond. De Gezinsbond brengt gezinnen bij elkaar via een uitgebreid lokaal activiteitenaanbod : 250.000 leden-gezinnen in meer dan 900 regionale afdelingen met 13.500 vrijwilligers. Na bijna 100 jaar transformeerde het grootste ledenblad De Bond zich van een tweewekelijkse krant naar een maandelijks magazine in combinatie met een online content platform. Print en online groeien naar elkaar toe.

 

UITGEVERIJ CASCADE

Koen De Buck is sinds 2001 commercieel directeur bij Uitgeverij Cascade, die de afgelopen jaren met merken als Primo, Eos, Bahamontes, Motoren & Toerisme uitgroeide tot een stabiele en fexibele organisatie. Het merk en de activiteiten van Eos wetenschap zijn een bindende factor voor al wie vindt dat wetenschap een duidelijke en klinkende stem nodig heeft. “We maken geen community, we binden ze, door ze een stem te geven. Een stem die goed klinkt is een stem die relevante verhalen brengt”

< Terug

PROFESSIONAL MEDIA GROUP

Fernand Vanrie is oprichter en uitgever bij Professional Media Group. PMG is ruim 35 jaar actief en groeide uit van pioneer tot belangrijkste vakbladuitgever in België. In hun portofolio hebben ze een dertigtal vakbladen. Daarnaast bereiken ze de doe-het-zelvers met de themazender DOBBIT-tv, bijhorende online tv en het gelijknamige magazine DOBBIT.

 

 

ROULARTA MEDIA GROUP

Jos Grobben is Directeur Magazines bij Roularta Media Group. Hij is uitgever van onder meer Knack, Trends, Sport/Voetbalmagazine en van B2B-bladen zoals DataNews. Onlangs maakte Roularta bekend ook het merendeel van de magazines van Sanoma België te willen overnemen. Roularta bouwde onder andere rond Trends en Trends/Tendances sterke communities uit voor ondernemend België. Maar het bedrijf doet dit ook via micro-initiatieven zoals de netwerkorganisatie Sterck.