LEWIS Brussel viert tweejarig bestaan met twee nieuwe gezichten

FacebookTwitterLinkedIn

Twee jaar geleden kreeg de Belgische poot van het geïntegreerd PR-, marketing- en communicatiebureau er na Antwerpen een nieuwe Brusselse vestiging bij in Machelen. Daar leverde het spraakmakende campagnes voor onder meer N26, Cathay Pacific en SAP.

Nu LEWIS Brussel twee jaar bestaat komen er twee nieuwe versterkingen: Charlotte Herelixka als nieuwe Senior Account Manager en Simon Lopez Velazquez als Account Executive bij het team van Delphine De Pauw.

Het succes van LEWIS Brussel is te danken aan het team”, zegt Delphine De Pauw, Head of LEWIS Brussel. “Ik kijk uit naar de nieuwe dynamiek en toegevoegde waarde die Charlotte en Simon met zich meebrengen.

De afgelopen twee jaar waren boeiend, maar ook hectisch”, vertelt Jeroen Rigole, Vice-President van LEWIS België en Frankrijk. “We hebben onze klantenportefeuille sterk kunnen uitbreiden, met een bredere en meer internationale scope, en het team is mooi mee geëvolueerd.