woom kiest Team Lewis als PR-bureau in de Benelux

FacebookLinkedIn

woom stelt Team Lewis aan om zijn PR-activiteiten in de Benelux te verzorgen. Samen zullen ze de zichtbaarheid van het merk in de Belgische, Nederlandse en Luxemburgse media vergroten.

woom ontwerpt veilige fietsen voor kinderen die tot 40 procent lichter zijn dan andere kinderfietsen, waardoor ze makkelijker te hanteren, tillen, draaien en rijden zijn. Om de merkbekendheid in de Benelux te vergroten koos woom voor Team Lewis als PR-partner. Team Lewis zorgt voor het dagelijkse persbeheer, coördineert reviewprogramma’s en speelt in op actuele gebeurtenissen.

Nicolas Christen, Sales & Marketing Manager Opportunity Markets Europe bij woom: “We kijken ernaar uit om samen te werken met Team Lewis Benelux. Dankzij hun sterke lokale expertise kunnen we effectiever met de media communiceren. Team Lewis’ proactieve aanpak sluit perfect aan bij ons doel om de merkbekendheid te vergroten en mensen bewust te maken van het belang van de juiste fiets voor kinderen – veilig, licht, duurzaam en van topkwaliteit. Het team blijft vooroplopen in de sector en speelt snel in op actuele gebeurtenissen, zodat we relevant en zichtbaar blijven. We zijn ervan overtuigd dat Team Lewis ons zal helpen om ons merk en onze media-aanwezigheid te versterken en onze visie waar te maken: miljoenen kinderen inspireren om van fietsen te houden.”

Evi Coune, Head of Campaigns bij Team Lewis België: “Als marktleider in kinderfietsen is woom een geweldige aanvulling op ons klantenbestand. Ons team heeft veel ervaring in de fietsindustrie, onder andere door ons werk met Gazelle, en we kijken ernaar uit die kennis voor woom in te zetten. woom heeft het fietsen voor kinderen veranderd en nieuwe standaarden gezet met hun superlichte, ergonomische fietsen. We zijn enthousiast om dit verhaal te delen met de media in België, Nederland en Luxemburg.