Kanaal Z gaat samenwerken met Transfer en treedt toe tot de Grote Audimetrie van het CIM

FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf 1 september zal ook de reclameregie voor themazenders Transfer instaan voor de verkoop van tv-spots op de business-zenders Kanaal Z en Canal Z. Dit in een combinatie-package met de andere zenders waarvoor Transfer de regie verzorgt.

 

Roularta Media zal zelf blijven instaan voor alle non-spot formules, zoals sponsoring en partnerships van randprogramma`s, publireportages en mini-series.

 

Beide zenders zullen bovendien ook gerapporteerd worden in de Grote Audimetrie van het CIM.

 

“Kanaal Z mikt niet enkel op de “Homo Economicus”, zijnde de ondernemer, de bedrijfsleider en de starter, maar ook op de financieel geëngageerde burger. Met een gemiddeld dagbereik van 222.000 kijkers bevestigen Kanaal Z en Canal Z een volwaardige plaats te hebben binnen het gehele tv-aanbod. Wekelijks kijken er ongeveer 1.118.000 mensen, maandelijks kunnen beide zenders rekenen op ongeveer 2.965.000 kijkers.”