JCDecaux versterkt commerciële slagkracht met de komst van 7 nieuwe commerciële medewerkers

FacebookTwitterLinkedIn

In januari 2014 wees de MIVB de exclusieve reclame-exploitatie van de metro, trams en bussen in Brussel voor de komende 12 jaren toe aan JCDecaux en diezelfde maand werd de concessie voor de exploitatie van reclame op Brussels South Charleroi Airport ook aan JCDecaux toegewezen voor een periode van 10 jaren.

 

Dit betekent dat naast een aantal verschuivingen binnen de teams, dit voorjaar ook een belangrijke versterking van de commerciële teams werd doorgevoerd, met maar liefst 7 nieuwe commerciële medewerkers.

 

De belangrijkste uitbreiding vond plaats binnen de MetroBusTram-afdeling. Daar draait het team van Sales Director Martine Willems sinds deze zomer op volle kracht met de komst van Audrey Maguin-Vreux, Joëlle Rigaux en Edouard Mombaerts, 3 accountmanagers voor de lokale Brusselse markt.

 

Julian Brosteaux startte in maart als sales executive in het JCDecaux Airport-team, onder de verantwoordelijkheid van Emmanuel Courcol. Hij zal zeer specifiek de commercialisering van Charleroi Airport voor zijn rekening nemen.

 

Het nationale commerciële team onder leiding van Sales Director Els Desmedt, kreeg in juli versterking van Karin Honnay, als Key Account Manager voor street furniture en billboard. Karin deed voordien een ruime commerciële ervaring op in de media bij IPM.

 

Arnaud Boucher trad midden augustus aan als Innovate Addict binnen de JCDecaux Innovate-cel. Hij zal klanten begeleiden in het ontwikkelen van creatieve vernieuwende OOH-concepten. Arnaud deed een ruime ervaring op bij Creaset, maar voordien ook gedurende meerdere jaren bij verschillende reclamebureau`s, in account- en productie-functies.

 

Tenslotte kreeg ook het regionale team van Regional Sales Director Nancy Franken versterking. Hugo Van Hecke is er voortaan regio-verantwoordelijke voor Oost- en West-Vlaanderen, na een jarenlange loopbaan bij Corelio.