KultEsch en 137.5: nieuwe publicaties in regie bij Imprimerie Centrale

FacebookTwitterLinkedIn

De Luxemburgse regie Imprimerie Centrale kondigt twee nieuwe publicaties aan in haar portfolio: KultEsch en 137.5.

 

KultEsch is een tweetalige (Frans/Duits) cultuur- en evenementenagenda uitgegeven door de stad Esch-sur-Alzette. Het geeft vijf keer per jaar een overzicht van de artistieke, sportieve en gemeenschapsevenementen van de komende twee maanden in de stad en zijn directe omgeving. De agenda wordt gratis huis-aan-huis verdeeld in de stad en is ook beschikbaar bij culturele centra en toeristische informatiebureaus in het Groothertogdom, alsook bij een selectie van winkels, restaurants, cafés en dokterspraktijken. De totale oplage bedraagt 22.500 exemplaren.
 

 

137.5 is een magazine dat uitsluitend bestaat uit infographics. Deze infographics duiden ideeën, verhalen, gegevens of onderwerpen met illustraties. Het is een initiatief van HUM – Human Made sarl en richt zich naar mensen ontvankelijk voor kunst, design, architectuur en deze nieuwe vorm van informatieoverdracht. Het blad verschijnt vier keer per jaar op telkens 5.000 exemplaren, waarvan de ene helft gratis wordt verzonden en de andere helft te koop is via de boekhandels Ernster en Libo, of via Amazon. Lezers betalen 16 euro voor een apart nummer en 52 euro voor een jaarabonnement.

 

Mediaplanners en adverteerders kunnen voor alle nodige informatie terecht in de MediaSpecs database.